Metodická a technická podpora:
957 115 115
Po-Pá 8:00 - 18:00
Provolba 1: Ověření povodňové zóny
Po-Pá 8:00 - 18:00
Provolba 2: Metodická podpora pro externí získatele v péči Úseku řízení externího obchodu – podpora k pojistným produktům a k již sjednaným pojistným smlouvám (pojištění osob, majetku, odpovědnosti, cestovní pojištění a pojištění vozidel)
Po-Pá 7:00 - 20:00; So 7:00 - 12:00
Provolba 3: Podpora IT HelpDesk pro všechny uživatele (interního obchodu včetně PoVi a externího obchodu) – problémy s přihlášením, technické problémy s aplikací nebo její úplný výpadek
Po-Pá 8:00 - 18:00
Provolba 4: Metodická podpora pro všechny uživatele (interního obchodu včetně PoVi a externího obchodu) – práce s kalkulačkami (pojištění osob, majetku, odpovědnosti, cestovní pojištění a pojištění vozidel)
Směrnice a Pokyny
Dokumenty určené pro vázané zástupce Kooperativy sjednávající ŽP, za které nese Kooperativa odpovědnost za škodu způsobenou jejich zprostředkovatelskou činností.
Metodická a technická podpora:
957 115 115
Po-Pá 8:00 - 18:00
Provolba 1: Ověření povodňové zóny
Po-Pá 8:00 - 18:00
Provolba 2: Metodická podpora pro externí získatele v péči Úseku řízení externího obchodu – podpora k pojistným produktům a k již sjednaným pojistným smlouvám (pojištění osob, majetku, odpovědnosti, cestovní pojištění a pojištění vozidel)
Po-Pá 7:00 - 20:00; So 7:00 - 12:00
Provolba 3: Podpora IT HelpDesk pro všechny uživatele (interního obchodu včetně PoVi a externího obchodu) – problémy s přihlášením, technické problémy s aplikací nebo její úplný výpadek
Po-Pá 8:00 - 18:00
Provolba 4: Metodická podpora pro všechny uživatele (interního obchodu včetně PoVi a externího obchodu) – práce s kalkulačkami (pojištění osob, majetku, odpovědnosti, cestovní pojištění a pojištění vozidel)
Metodická a technická podpora:
957 115 115
Po-Pá 8:00 - 18:00
Provolba 1: Ověření povodňové zóny
Po-Pá 8:00 - 18:00
Provolba 2: Metodická podpora pro externí získatele v péči Úseku řízení externího obchodu – podpora k pojistným produktům a k již sjednaným pojistným smlouvám (pojištění osob, majetku, odpovědnosti, cestovní pojištění a pojištění vozidel)
Po-Pá 7:00 - 20:00; So 7:00 - 12:00
Provolba 3: Podpora IT HelpDesk pro všechny uživatele (interního obchodu včetně PoVi a externího obchodu) – problémy s přihlášením, technické problémy s aplikací nebo její úplný výpadek
Po-Pá 8:00 - 18:00
Provolba 4: Metodická podpora pro všechny uživatele (interního obchodu včetně PoVi a externího obchodu) – práce s kalkulačkami (pojištění osob, majetku, odpovědnosti, cestovní pojištění a pojištění vozidel)